четвъртък, 15 ноември 2012 г.

ИЗБОР НА ДЕТСКА КОЛИЧКА



  Изборът на детска количка е дилема, с която се сблъскват всички бъдещи родители. В желанието си да купим най – доброто за своето дете (естествено най-доброто за бюджета с който разполагаме) ние правим груби грешки, които за съжаление установяваме прекалено късно когато количката вече е влязла в дома ни. Когато аз избирах количка много държах да е от типа 3 в 1, който включва кош за новородено, кош за кола и летен вариант на количката. Сумата, в която трябваше да се вместя беше 500 лв. Разгледах всички сайтове и он лайн магазини и си набелязах 2-3 модела. Не исках да е нито прекалено евтина и китайска количка, нито можех да си позволя прекалено скъпа. Обиколих магазинната мрежа в София, за да видя на живо и да изпробвам моделите, които първоначално бях харесала. И така се спрях на немската марка Хаук, а моделът се казва Малибу. 

Бях впечатлена от лесното сглобяване и разглобяване на количката, изглеждаше ми стабилна и комфортна, а на всичко отгоре беше на промоция в Хиполенд. Бях страшно щастлива и доволна от избора, който направих докато не излязохме за първи път на разходка. Тогава се сблъсках с големия проблем в София наречен разбити улици. Предните две колела са малки и забиват във всяка дупка и така разходката се превръща в състезание с препятствия. Може би количката е проектирана за перфектните немски алеи, но определено не е предназначена за пътищата в България. За това по възможност изберете количка с големи колела или модерните напоследък с помпещи се гуми.  Друг недостатък е малкото разстояние, което остава между коша за новородено и кошницата за багаж. Не може да се сложи почти нищо отдолу без да се наложи да се вдигне кошът. При летния вариант преминаването между отделните степени за положение на гръбчето става с усилие, което бихме си спестили ако изберем друг модел.  И като за финал кошът за кола остава почти неизползваем. Синът ми е на 4 месеца и кошът вече му е малък. Ползвали сме го веднъж след изписването ни от родилния дом. Като цяло ми остава успокоението, че детето се чувства комфортно в количката и се вози с часове, а неудобствата са изцяло за мен.
 Така, че преди да изберете количка помислете за тези недостатъци и се постарайте да ги избегнете. Успех! 

2 коментара: